Türkçe altyazılı izlemek için videonun sağ üst köşesindeki CC butonuna tıklayın ve Türkçe'yi seçin.

Demi Lovato – Skyscraper

Amerikalı şarkıcı Demi Lovato‘nun “Unbroke” adını verdiği üçüncü stüdyo albümünün çıkış parçası “Skyscraper” için çekilen video klip.

82 Yorum

Yorum kurallarına uymadan yapılan yorumlar yayımlanmadan silinir.

  1. 8 ay önce demirem

    bu sarkıyı her dinlediğimde kendimi tutamıyorum ağlıyorum hiç kıpırdıyamıyorum sankikalbim durup tekrar gelyo aynı benim ve deminin hayatı gibi göktelen gibi yükselmeye çalışırsın yükselmek yerine aşşalanırsın ağlamak fayda etmiyor ama ztn herkes senden nefret ediyo herkes sana allah belanı versin diyo seni okuldan attırıyolar bileklerini kesiyosun yada yada yüzünü çizosun sinirden kendini zor tutuyosun felannn demi aşkım türk lovaticler suan bile senin konserine para biriktiriyor ltfn türkiyeye gelll

    Cevapla
  2. 9 ay önce LOVATİC

    Demiyi seviyorum onun hayatına benziyor benim hayatım ama dediği gbi bir göktelen gbi yükseleceğiz

    Cevapla
  3. 10 ay önce LOVATİC DEMİFAN

    demi bazıları senin reabilitasyona gittiğin için yargılıyor zorbalık yapıyorlar banada hep zorbalık yaptılar benimde stay strong diye bir dövmem var ben ayakta durayı senden öğrendim sen olmasaydın ben şu an zorbalıklara hala maruz kalmış olucaktım ama artık yeter dedim ve sana bağğlandım sen benı bu çukurdan kurtardın keşke imkanım olasda seninle tanışabilsem ve bu olayları yaşadıklarımı ve senin beni kurtardığını anlaabilsem dem, sen olmasaydın … ben senin sayende ayaktayım demi … <3

    Cevapla
  4. 10 ay önce ceren

    demi’nin çok büyük hayranıyım onu seviyorumm o benim ilham kaynağımm onu gerçekten çok seviyorum…

    Cevapla
  5. 10 ay önce Zeynep Haykır

    Önceden pek fazla bu kadından hoşlanmıyordum.ama yaşadıklarını öğrenince ona saygı duymaya başladım ve onu şuan çok seviyorum.benim hayatımda çok zor onunkisi gibi.hele bu şarkı çok anlamlı.demi’yi dış görünüşü için değil kalbi için seviyorum çünkü o gerçekten inanılmaz ve güçlü biri.ve şarkıyı kalpten söylüyor adeta.artık ben de bir lovatiğim.

    Cevapla
  6. 11 ay önce rüya

    sen aşksın ya aşkkk

    Cevapla
  7. 11 ay önce FOROVERLOVATİC

    demi çok güzelsin vçok tatlısın mükemmelsin şarkılarında öyle ne olur TÜRKİYE ye gel ne olur seni seven bir çok TÜRK LOVATİĞN var en büyük idolümsün seni ölümüne seviyorum meleğim beni hayata bağlıyorsun bende 8 yaşındayken bileklerimi kesmeye başlamıştım piskoloğa falan gitmiştim işe yaramamıştı sonra seni tanıdım ve senin gibi güçlü olmaya kendiime yemin ettim senin sayene ayaktayım sana asığım DEMİ demeyi çok isterdim ama şimdi arkadaşlar bu lez falan diyecekler ama yinede onlardan korkmuyorum SANA AŞIĞIM DEMİİİİİİİİİİ <3 <3 SENİ ÇOK SEVİYORUM DEMİİİİ yaşantılarımız çok benziyor beni de imza toplayarak okuldan attırmaya çalıştılar ve dolaba kilitlediler şunu söyliyeceğim ben ölmeden ne olur ölme DEMİ yaşayamam <3 <3 <3 <3 <3

    Cevapla
    • 10 ay önce dırectıoner

      helal olsun kardeşim

      Cevapla
    • 10 ay önce irem su

      bncede demi cok güzel tatlı bn onun için intar edebilicek kişiyim türk lovaticin asıl bn olmalıyım senin için okadar ck ağladım ki seni ck seviyorum bnide arkdslarm bos hayallere kapılma dediler ve bnd onlara dedimki demiyle değil asıl arkadaşlarıma geçirdiyim gnler bos hayalmiş bn anlayamamışım dedim bir gün arkadaşlarımla demi
      albümü yapıyordu 420 defa demi yazdığım kağıdı küçük de olsa zarar verdiler bnd esinirlenip mahfettim onları ve bna arkadaşlarım demiyle ilgili siirler yazdlr bn ps etmedim
      ….

      Cevapla
      • 9 ay önce FOREVERLOVATİC

        irem su bak tatlım biz büyük lovaticleriz demi türiyeye gelecek para biriktiriryorum ama olacak gibi değil bütün türk lovaticler bir yerde toplanmalı ve harekete geçmeliyiz çünkü biz asla pes etmeyeceğiz hep güçlü kalacağız artık harekete geçmeliyiz çünkü biz demi yi ölümüne seviyoruzz…

        Cevapla
  8. 11 ay önce eda

    muhteşemm ♥♥

    Cevapla
  9. 12 ay önce lovatic

    demi bebegim bendensin aşqıım

    Cevapla
  10. 12 ay önce bir dost

    bu şarkı bi harika dostum <3 demi seviliyosun bebeğim

    Cevapla
  11. 1 sene önce koyu lovatic

    demiğğğğ seni çok seviyorum bebegim süper bi şarkı muahhh :*

    Cevapla
  12. 1 sene önce asiye

    nası oluyo bilmiyorum ama beni hem ağlatan hem de çok iyi hissettiren bi şarkı … Demi’nin sesi çok güçlü , çok içten aynı zaman da çok duygusal bence sanırım bu yüzden böyle hissediyorum
    TEŞEKKÜELER DEMI LOVATO

    Cevapla
  13. 1 sene önce LOVATIC

    AĞLADIM .

    Cevapla
  14. 1 sene önce fazilet

    harika sözleri var,çok duygulanıyorum dinleyince.

    Cevapla
  15. 1 sene önce ilayda

    She Is Strong : Demi Lovato <3

    Cevapla
  16. 1 sene önce Selenator-Lovatic-Ulusoyist

    eğer kendinizi bunalmış mutsuz veya depresyonda hissediyosanız bu şarkıyı dinleyin DEMİyi dinleyin. Çünkü beni hayata bağlayan bu melek oldu.

    Cevapla
  17. 1 sene önce eeee

    bu şarkıyı dinlerken insan kendini kaybediyor

    Cevapla
  18. 1 sene önce eeee

    çok güzel şarkı

    Cevapla
  19. 1 sene önce burcu

    biliyormusunuz bileklerimi kesicektim ama aklıma demi geldi açtım şarkıyı ağlamayı kestim bu gerçekten iyi geliyor iyiki var meleğim <3 :( <3

    Cevapla
  20. 1 sene önce bir dost

    demi lovato bu şarkıyı bence yaşanmışlıkları gizlemek için bir acı duyma şarkısı yazıyor bu sözleri ancak kalbi tamir edilemiyecek parçaya ayrılmış bir kız yazabilir

    Cevapla
  21. 1 sene önce never say never'

    deyisen demi deyil deyisen biziz bizim ona karsi bakisimiz deyisti cunki o buyudu olqunlasdi ve bunu kabullenmek istememek bizim sucumuz onu yarqilyamayiz

    Cevapla
  22. 1 sene önce never say never'

    justini tamamen kaybettik baskasiyla cikiyo sabahtan beri bengunun ala albim sarkisini dinleyip aliyorum insallah tum belieberlar ondan vaz gecerde tek basina kalir insallah amin yazdiklarima kizmayin bi gun tum belieberlar anlayacak alamaktAN gozumde yas kalmadi lanet olsun justin yinemi bide kizin daha 17 yasi varmis kac gundur yataktan cikmaz hale geldimm yemek yemiyorum konusmuyorum sadece aliyorum ama kic kimse beni anlamiyo anlamazda yanlica gercek beleberlardan baska gozunuz aydin o kiz tam bi cadi yunu bi gorseydiniz tam bi cadi maahvedecek justini uyanin belieberlar karsi cikin diyicem ama benden baska kimin umrunda basimiz saolsun

    Cevapla
  23. 1 sene önce aysel

    iyi ki bu sarkiyi okumus bide beni demiden bska hic kimse alatamaz ilove you demi lovato

    Cevapla
  24. 1 sene önce never say never

    demi eyer yikilacaksan lutfen joe’nin onunde yikilma onun onunde hep guclu kal

    Cevapla
    • 1 sene önce aysel

      aynen

      Cevapla
      • 1 sene önce never say never' stay strong

        azerimisin

        Cevapla
  25. 1 sene önce Lovatic

    Ama ben yerden tekrar yükseleceğim!Aynı bir gökdelen gibi!

    Cevapla
  26. 1 sene önce rr309

    Şarkı iyi de Demi eskisi gibi değil :/ (Rock yapmıyo)

    Cevapla
  27. 1 sene önce dream

    Çok anlamlı bir şarkı :(

    Cevapla
  28. 1 sene önce burcu

    bir gökdelen gibi yükseldi hep senden ilham aldım güçlü kaldı ve şimdi en yüksekteyim teşekkürler demi <3

    Cevapla
  29. 1 sene önce duru

    süper bir site bütün arkadaşlarıma öneriyorum

    Cevapla
  30. 1 sene önce fırat

    bu şarkı gerçektende muhteşem bi şarkı. bu şarkıyı her duyduğumda ağlayasım geliyor, gerçekten çok duygusal bi şarkı. ve deminin sesi yine süper ötesi. Demi artık daha da güçlü ve daha sağlıklı. Hep böyle olsun istiyorum Demi’yi çok seviyorumm. O benim herşeyimm <3

    Cevapla
  31. 1 sene önce skydreamer

    keşke bende sahip olduğum her şeyi al diyecek kadar cesaretli olabilsem…………. demiye 0 demek istemiyorum çünkü o benim bir parçam…go run run run but ım in your heart…bilinmeyen bir kapalı kutuyum ama onu dinlediğim de ağlayasım gelioooo

    Cevapla
  32. 1 sene önce farmar

    güçlü olmak önemli değil ona benzemek yada onun gibi olmakta önemli değil önemli olan idealler ve o idealler için neleri feda edebileceğiniz kimse mükemmel değil o/da….. fakat o demi siz ise lovatic işte ardaki fark bu o tüzden kendinize lovatic demeyi kesin … artık yeter.

    Cevapla
    • 1 sene önce lovatic

      bence senin kininden kurtulman lazım

      Cevapla
  33. 1 sene önce farmar

    her parçan kırılsa bile seni toplarım demi sen ve ben ayakta kalmayı başarabiliriz…. yeterki bana güven … dont worry demiii

    Cevapla
  34. 1 sene önce esin

    süper

    Cevapla
  35. 1 sene önce VİLDAN

    GÜZEL ŞARKI ^^

    Cevapla
  36. 1 sene önce oğuzhan

    bu şarkıya her dinlediğimde ağlarım ama bi o kadarda bana güç gelir teşekkürler DEMİ

    Cevapla
    • 1 sene önce şeyma

      iyi ağlamalar

      Cevapla
      • 1 sene önce PROFESÖR

        zaaaa :D

        Cevapla
      • 1 sene önce rr309

        asdfg :D

        Cevapla
  37. 1 sene önce ilayda

    yaa süper bi şarkı anlamlarıda harika seni çokk seviyorum demi senin en sevdiğim özelliğin ise ayaklarının üzerinde durman

    Cevapla
    • 1 sene önce irem

      evet sana katılıyorum

      Cevapla
  38. 1 sene önce hatice

    çok harika karşılaştırma yapamam

    Cevapla
  39. 2 sene önce Kübra Bilge

    Baksanıza Heart Attack ve Skyscraper’daki farka. Skyscraper’da kırılmış üzülmüş bir kız, Heart Attack’te güçlü dayanıklı bir kız. ♥

    Cevapla
    • 1 sene önce Sebnem Yıldız

      aynen

      Cevapla
    • 1 sene önce DemileyBFF

      Skyscaperla Heart Attack’ı karşılaştırma amacın ne ? Skyscaper başarmakla ilgili Heart Attack sa aşkla ilgili ne kafasınız lan siz ?

      Cevapla
      • 1 sene önce katycat

        katılıyorum :)

        Cevapla
        • 1 sene önce Sebnem Yıldız

          Sanane bu benim düşüncem

          Cevapla
    • 1 sene önce lovatic

      mantıklı ol biraz asıl skyscraper’da çok güçlü bir kız. Heart attack aşkla ilgili..

      Cevapla
  40. 2 sene önce belictioner lovatic

    yerden tekrar yukseleceyim bi lovatic gibi lovatic olarak

    Cevapla
  41. 2 sene önce irem

    bu şarkı favorim ve kesinlikle hayatımdan bir kesit. Seni seviyorum Demi zaten bu yüzden Lovatic oldum bana çok yardımcı oluyorsun..

    Cevapla
  42. 2 sene önce DENİZ

    ÇOKKKKK GUZEL SENI ÇOK SEVİYORUZ DEMİ LOVATO BEN SENNLE RESİM ÇEKİLİRKEN KEŞKE SENIN YANINDA DURSAYDIM AYNI KAFEDE YEMEK YEMİŞTİK HATTA

    Cevapla
    • 1 sene önce Jelenator Forever :)

      Sen.. onu.. gerçekten.. OHA!!

      Cevapla
    • 1 sene önce şeyma

      rüyan çok güzelmiş.

      Cevapla
    • 1 sene önce bir dost

      böyle rüya görmek için ne yapmalıyım

      Cevapla
  43. 2 sene önce buse nur

    çokkkkkkkkkkk beğendim bayıldm zaten hayranıyım kndiside çok güzel onun yerinde olmak milyonlarca kez isterdim

    Cevapla
  44. 2 sene önce Anıl

    :’( demi lovatocu olarak bu şarkının seçilmesine hayranım

    Cevapla
    • 2 sene önce Killer

      biz ona “LOVATIC” diyoruz.

      Cevapla
      • 1 sene önce lovaticgonca

        helal :)

        Cevapla
  45. 2 sene önce hazza

    stay strong der susarım ……….

    Cevapla
    • 2 sene önce Anonim

      bence susma susulacak bir laf değil

      Cevapla
  46. 2 sene önce hazza

    çok dadlı.o ne kadar acı çekti ama hep dayandı işte onu bu nedenle sewiyom :’( şarkıda hep alıyommm

    Cevapla
    • 2 sene önce Yağmur

      Neden onu sadece güçlü olduğu için seviyorsun? Bence sen kendine “Lovatic” dememelisin. Demi lovatoyu sadece güçlü olduğu için değil, güze, yetenekli olduğu içinde sevmelisin.

      Cevapla
      • 1 sene önce bir dost

        demi lovato olduğu için sevmelisin

        Cevapla
  47. 2 sene önce yaren

    hayatımda dinlediğim en güzel şarkılardan biri……….

    Cevapla
    • 2 sene önce belieber

      hayatindami yoksa internetdemi?

      Cevapla
  48. 2 sene önce SWEETGİRL

    BU ŞARKIYI hER DİNLEYİŞİMDE AĞLIYORUM

    Cevapla
  49. 2 sene önce hilal

    bu şarkıya bayılıyorum, ve çek anlamlı bir şarkı tabi demi söyleyince daha da güzel oluyor :)

    Cevapla
  50. 2 sene önce NURGÜL

    GERÇEKTEN BUNU DİNLEYİNCE HEP AĞLIYORUM :’(

    Cevapla
  51. 2 sene önce Buse

    Mükemmel O_o

    Cevapla
  52. 2 sene önce zehra

    demiyi çok seviyorum <3 Ve bu şarkısı harika

    Cevapla
  53. 2 sene önce Betül

    Google translate :(

    Cevapla
  54. 2 sene önce damla lovatic

    sesi çok güzel açkımın yerim seni bitaneeem <3

    Cevapla
  55. 2 sene önce kader

    sesi cook guzel

    Cevapla
    • 2 sene önce ezgi

      haklısın gerçekten çok çok güzel bi sesi var :D

      Cevapla
  56. 2 sene önce ceren

    çok güzel bir şarkı ama one drectionun more than there şarkısı daha güzel ama sizingi acayipp güzel

    Cevapla
    • 2 sene önce Zeyneep

      More Than This olmasın o?

      Cevapla